V tomto rodinném autě čekejte baterie, elektromotory, konkrétně jsou ty elektromotory dva, články mají 89kWh, má to 306 koní, 500km dojezd, za 30 min se baterky nabijí do 80 %. Jednoduše je to vozidlo blízké budoucnosti, je to elektrika, kvůli dizajnu je tu vlastně ten další stupeň zapracovaní českého křišťálu a řekneme si co by se vám líbilo, kdyby budoucí Škodovky měly, líbí se vám přísný výraz světel?
Mě by se líbilo, kdyby ledky byly zapracovány v něčem křišťálovém, ale ono zřejmě je toto těžké, protože cele auto má 2,6 tuny. Když přejdeme ke znaku Škoda, tak toto je opravdu nádherné, to by se mohlo přenést do sériových aut a když se podíváte na předek takto globálně, líbila by se vám takováto Škodovka?
Já doufám že se to při této Škodovce přenese do sériové výroby, protože je tu dost dobrých nápadů. Jednoduché nastupování, hlavně protisměrné dveře si nenašly své místo v automobilovém průmyslu, u obchodů je toto opravdu nepraktické. Co bych přivítal v budoucím autě jsou takto řešené kokpity, čistota řekneme si elektromobil jedno tlačítko parking, druhé dopředu, další dozadu a volant s jednoduchým intuitivním ovládáním a takový jeden displej, možná dnešní auta jsou směsí toho klasického a toho budoucího co přijde, a proto se nám to možná nehodí. V budoucnosti se bude stačit podívat na rychlost a nemusíme vnímat nic jiného, když si budu chtít nastavit teplotu tak někde jednoduše posunu prstem.
Jsem zvědavý, jak to bude vyřešené do budoucna se zpětnými zrcátky a kamerami, tady je to řešené třemi kamerami, dvě boční a jedna středová. V každém případě jsem za čistý interiér, který bude ztělesnění těch designerských nápadů. Taky zde můžeme vidět panoramatickou střechu, která je opravdu obrovská. Uvidíme, zdali Škoda přenese tyto zajímavé prvky z elektromobilu do svých klasických aut.